Pokyny pro vracení produktů

OPouze produkty GORE-TEX® jsou dodávány se záruku nepromokavosti GUARANTEED TO KEEP YOU DRY®. Pokud máte pocit, že máte s oděvy nebo obuví problémy, projděte si nejprve tyto pokyny k jejich řešení.

Budete-li potřebovat vrátit produkt, na který se vztahuje záruka, spojte se s námi, abychom s vámi mohli situaci posoudit. V případě potřeby vám vystavíme autorizační číslo pro vrácení výrobku.

Oblečení
Obuv

Oblečení GORE-TEX®

  • Mám pocit, že oděvem prosakuje voda

    Pokud uvnitř oděvu GORE-TEX® pociťujete vlhkost, je možné, že vnější textilie nasákla vodou a vám se zdá, že vlhkost pronikla až dovnitř k vašemu tělu, i když ve skutečnosti tomu tak není. Vnitřní membránou GORE-TEX® vlhkost neprosakuje, ale vnější textilie může ztěžknout, takže máte pocit, že jste promočení a prochladlí.

    Tato situace může vzniknout, když je potřeba obnovit vodoodpudivou úpravu DWR vnější textilie vašeho oděvu. Tato potřeba přirozeně vyvstává, jak oděv stárne a vodoodpudivá úprava vnější vrstvy textilie je vystavena běžnému opotřebení, zvlášť na ramenou a v horní polovině zad.

    Pokyny pro obnovu vodoodpudivé úpravy DWR na vnější textilii oděvu najdete v části Obnova vodoodpudivosti.

  • Na vnější textilii oděvu se nevytvářejí kapičky.

    Vyčistěte a vysušte oděv a postříkejte vnější textilii oděvu vodou. Pokud se z vody stále nevytvářejí maličké kapičky, je potřeba obnovit vodoodpudivou úpravu DWR vnější textilie vašeho oděvu. Příslušné pokyny najdete v části Obnova vodoodpudivosti.

  • Na oděvu jsou viditelné škrábance nebo poškození.

    Pokud jste oděv natrhli nebo propíchli nebo pokud máte pocit, že mohl být při použití jinak poškozen, obraťte se na autorizovanou opravnu, která vám pomůže s opravou.

  • Na oděvu jsou rozbité zipy, chybí patentní knoflíky nebo se vyskytl jiný podobný problém.

    Pokud je váš oděv poměrně nový a máte problémy se zipem, na oděvu chybí patentní knoflík nebo vznikl podobný problém, obraťte se na obchod, v kterém jste oděv zakoupili. Obchody, v nichž se naše produkty prodávají, si stejně jako my přejí, abyste byli spokojení. Poradí vám, jak zajistit opravu oděvu.

  • Stále mám s oděvem problémy.

    Pokud jste v pokynech nenašli řešení svého problému nebo pokud máte pocit, že vaším oděvem stále prosakuje vlhkost, obraťte se na obchod, kde jste ho zakoupili, nebo na obchod, do kterého máte nejblíž. V případě potřeby navštivte obchod, kde jste výrobek zakoupili.